Migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai

Šiuose riešutuose taip pat yra nemažai cinko, kalio, fosforo, magnio. Jums gali patikti Iš kitų riešutų išsiskiria didžiausiu vitamino PP niacino kiekiu. Be to, ALA omega-3 riebalai, magnio , o graikiniuose riešutuose esanti aminorūgštis argininas taip pat atlieka svarbų vaidmenį mažinant uždegimą.

SIŪLOM PASKAITYTI

Riešutai — kąsnio dydžio energijos išgydyti hipertenziją per dvi savaites naudingi širdžiai, imunitetui ir žarnynui 18 LRT.

Vieni riešutus vadina mėgstamiausiu užkandžiu, kiti — kąsnio dydžio energijos užtaisu. Kiekviena jų rūšis mėgstama, vertinga ir savaip ypatinga.

migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai

Spalio ąją atšventus tarptautinę riešutų dieną kviečiame ne tik prisiminti jų naudą sveikatai, bet ir sužinoti keletą įdomių faktų apie riešutų vartojimo įpročius. Kaip jie keičiasi? Vartotojų įpročiai keičiasi — auga susidomėjimas sveika mityba Pasak dietistės Vaidos Kurpienės, ilgą laiką žmonės skaitė produktų etiketes, tačiau savo įpročių nekeitė.

Migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai

Praėjusiais metais atliktas Baltijos šalių gyventojų mitybos įpročių tyrimas parodė įdomų faktą. Lietuvoje bent kartą per savaitę riešutus vartojančių asmenų yra 35 proc. Tyrimo rezultatai rodo, kad lazdynų, migdolų bei graikiniai riešutai Lietuvoje yra populiariausi, juos kartą per mėnesį perka daugiau nei pusė apklaustųjų 54—57 proc.

Ar tiesa, kad migdolai turi daug eterinių aliejų?

Dietistė atkreipė dėmesį į pagrindines riešutų naudas Riešutai yra labai vertinamas maisto ir energijos šaltinis. Daugelis jų vartojami maistui gaminti, valgomi žali, daiginti arba skrudinti kaip užkandžiai ir spaudžiami aliejui, kuris naudojamas kulinarijoje bei gaminant įvairią kosmetiką.

migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai

O kokia jų nauda mūsų savijautai ir sveikatai? Riešutų vartojimas gali padėti sustiprinti imunitetą Mitybos specialistės, dietistės Vaidos Kurpienės teigimu, riešutai savaip naudingi ištisus metus. Šaltuoju sezonu migdolus, graikinius ar bertoletijų, kedrinių pinijų, lazdyno riešutus, anakardžius į savo mitybą rekomenduojama įtraukti dėl juose esančių gerųjų riebalų ir skaidulų bei antioksidantų — jie atlieka svarbų vaidmenį norint stiprinti imunitetą.

Prenumeruok Kaip riešutai veikia sveikatą: vieni padeda lieknėti, kiti saugo nuo vėžio - DELFI Gyvenimas Ar tiesa, kad migdolai turi daug eterinių aliejų? Malonaus skonio migdolų riešutų sudėtis iš tiesų įspūdinga. Migdolai turi daug kalcio, kalio, fosforo, vitamino E, magnio, seleno. Šie riešutai naudingi sergantiesiems plaučių ligomis, vidurių užkietėjimu.

Gali padėti sumažinti cholesterolio ir trigliceridų kiekį organizme Vieno 12 savaičių trukmės tyrimo su antsvorio turinčiais žmonėmis tyrimo metu įrodyta, kad valgančiųjų pistacijas trigliceridų kiekis buvo beveik 33 proc. Tyrimo metu, kuriame dalyvavo moterys, sergančios metaboliniu sindromu, pastebėta, kad per dieną suvalgant vieną saują 30 gramų graikinių, žemės ir kedrinių pinijų riešutų mišinį, žymiai sumažėjo visų rūšių cholesterolis, išskyrus gerąjį cholesterolį.

Visi riešutai yra puikūs vitaminų ir mineralų šaltiniai Juose taip pat gausu folio rūgšties, baltymų ir pagrindinių mineralų: magnio, fosforo, kalio, vario ir seleno bei cinko.

Migdolai turi daug kalcio, kuris ypač svarbus žmonėms, nevartojantiems pieno produktų. Anakardžiai yra labai geras vario, magnio ir mangano šaltinis — tai maistinės medžiagos, svarbios energijos gamybai, smegenų ir kaulų sveikatai, imunitetui.

Graikiniai Riešutai Prieš Migdolus - Kuris Yra Sveikesnis?

Gali padėti puoselėti širdies sveikatą Vieno didžiausių iki šiol atliktų tyrimų apie riešutų naudą sveikatai rezultatai parodė, kad kiekvieną savaitę suvalgant po kelias riešutų porcijas, gali migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai sumažėti širdies priepuolio ir insulto rizika.

Harvardo tyrėjai analizavo daugiau nei sveikatos priežiūros specialistų 32 metų duomenis. Jie palygino žmones, kurie niekada arba beveik nevalgė riešutų su žmonėmis, kurie penkis ar daugiau kartų per savaitę valgė po vieną saują riešutų.

Gaminame su Tupperware: Karamelizuoti migdolai

Riešutus vartojusiems žmonėms tyrimo metu nustatyta 14 proc. Marta Guasch-Ferré, Harvardo Chano mokyklos Mitybos katedros mokslinė bendradarbė ir pagrindinė tyrimo autorė teigė, kad į savo mitybą patartina įtraukti įvairius riešutus, nes kiekviena rūšis turi skirtingas maistines medžiagas.

Dangiški migdolai ir kiti sveikatai naudingi riešutai Autorius: Žmonės. Riešutuose gausu baltymų, mineralų, vitaminų, nesočiųjų riebalų rūgščių ir skaidulų, kurios mažina cholesterolio kiekį kraujyje ir padeda išvengti daugelio širdies ligų. Graikiniai riešutai Šie pietų šalyse augantys riešutai dar senovės Persijoje buvo vertinami dėl teigiamo poveikio smegenims. Nuorodos kopijavimas Graikiniuose riešutuose yra magnio, fosforo, kalio, vario, gausu omega-3 nesočiųjų riebalų rūgščių, kurios stiprina širdį ir kraujagysles, taip pat vitamino C.

Riešutai sveikas ir sotus užkandis, galintis padėti kontroliuoti svorį Šaltuoju sezonu mažiau judame, o tai reiškia — padidėja tikimybė priaugti papildomų kilogramų. Dėl šios priežasties riešutai yra vertingas užkandis, nes tereikia nedidelės saujos tam, kad pajustume sotumo jausmą ir išvengtume nesveiko maisto.

migdolai ar graikiniai riešutai širdies sveikatai

Riešutai ypač migdolai, pistacijos, lazdyno, pekano taip pat turi daug skaidulų, kurios veikia kaip prebiotikai — gerina žarnyno veiklą. Taip pat skaitykite.